MB: Napredna raba spletne strani


Ko se odločimo, kaj bomo na strani objavljali in kako bo stran izgledala, se moramo posvetiti vsebinam. Te so namreč najpomembnejši del spletne strani.

google-serp-heat-map-270

Prvi trije zadetki v iskalniku poberejo več kot 80% obiska na določeno ključno besedo.

Tretje srečanje je bilo namenjeno pogovoru o željah vsakega udeleženca posebej, kakšno spletno stran bo postavil. Nekateri že imajo zelo dobro izoblikovano idejo tako o tematiki, ki jo bo njihova stran pokrivala, kot tudi o postavitvi in izgledu, drugi pa svoj koncept še dodelujejo. Skozi pogovor smo ugotovili, da je težko postavljati spletno stran, če nimamo izdelane ideje, kaj naj bi na njej objavljali. Se je pa skozi predstavitev enih idej drugim pokazala kakšna iztočnica, tako da so zdaj vsi udeleženci na dobri poti, da bodo ob koncu delavnic imeli lepo in polno spletno stran.

Po krajšem premoru smo nadaljevali s ponovitvijo in nadgradnjo znanja o urejevalniku WordPress. Ob pomoči dveh sodelavcev je vsak objavil prispevek, v katerega je že vključil povezavo na drugo spletno stran ter preizkusil oblikovanje besedila (odebeljena, poševna pisava …).

Zadnji del smo namenili optimizaciji spletne strani. Predstavili smo vse glavne smernice, ki se jih mora držati upravljalec spletne strani, da bodo njegove vsebine v iskalniku pozicionirane čim bolje.

Objavljeno v: 1, Blog, 01.04.2010


Komentiraj